Audicions finals del Tallers d’innovació pedagògica

Durant el mes de juny estan previstes les dues audicions coincidint amb el final dels Projectes d’Innovació pedagògica que la Societat Musical l’Om realitza als col·legis públics Mare de Déu de Vallivana i Príncep d’Espanya de Picassent.

La primera audició tindrà lloc el pròxim dimecres dia 10 de juny, a les 9:30 hores al col·legi Mare de Déu de Vallivana (C/ Carles Albors, 10) i on actuarà l’alumnat que ha realitzat el projecte d’innovació per afavorir l’èxit escolar. A l’acte, s’interpretaran alguns fragments de l’obra coral “L’Ocell Daurat”, que comptarà amb una xicoteta escenografia i que es porta treballant des de gener quan va començar el projecte.

CIMG9699

Alumnat del taller de violí del Projecte d’Innovació Pedagògica al CEIP Mare de Déu de Vallivana. Professora: Irene López.

La segona audició es realitzarà el divendres, 12 de juny, a les 12:00 hores, al col·legi Príncep d’Espanya (Av. Blasco Ibáñez, 6) i on actuarà l’alumnat d’aquest col·legi que ha participat en el projecte d’innovació amb els tallers de guitarra i violí.

Esperem que tant l’alumnat com els pares, mares i professors gaudisquen d’aquesta mostra del treball realitzat durant els tallers realitzats de gener a maig del present curs.

CIMG9696

Alumnat del taller d’expressió corporal del Projecte d’Innovació Pedagògica al CEIP Mare de Déu de Vallivana amb el professor José María Ruiz.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s