La Societat Musical l’Om ho té tot a punt per celebrar aquest cap de semana les festes en honor a Santa Cecília. Com ve sent tradició les festes arrancaran dissabte amb el tradicional concert a l’AUMA i acabaran diumenge amb el dinar de germanor de socis i músics.
Al concert actuaran l’Orquestra Infantil, l’Orquestra Simfònica i la Banda de la Societat amb la incorporació dels nous músics.
PROGRAMA D’ACTES:
– Dissabte, 16 de novembre. 19:00h. Aulari de la Música i les Arts (AUMA). Concert de Santa Cecília. A càrrec de les agrupacions de la Societat Musical l’Om i amb la incorporació dels nous músics.
– Diumenge, 17 de novembre. A les 10:15h eixida des de l’AUMA de la Banda de la Societat Musical l’Om per realitzar la cercavila en honor a Santa Cecília, amb la recollida dels nous músics.
– Diumenge, 17 de novembre. 13:00h. Parròquia de la Miraculosa (Plaça Mercat Picassent). Missa en honor a Santa Cecília. A càrrec de l’Orquestra Simfònica de la Societat Musical l’Om.
– Diumenge, 17 de novembre. 14:00h. Restaurant Racó de l’Horta (Plaça Ausiàs March, 1). Dinar de germanor de músics i socis.